Organizarea nunții în străinătate - Mireasa Perfecta.ro

Organizarea nunții în străinătate

0 Comments

Organizarea nunții în străinătate necesită pregătiri mai intense, acest lucru fiind cauzat de schimbarea locației.

Dacă România nu este țara în care doriți ca destinele voastre să se unească, atunci trebuie să vorbiți din timp și să structurați fiecare detaliu din organizarea nunții în străinătate. Gândurile voastre zboară spre Paris, Berlin sau orice alt oraș care ascunde o magie aparte? Dacă răspunsul la această întrebare este „da”, atunci trebuie să vă focalizați pe o organizare strictă.

În continuare, vom prezenta câteva idei care ar putea ajuta în organizarea nunții în străinătate.

1.    Convingeri:
Sunteți siguri că vă doriți ca nunta să se desfășoare într-un loc complet diferit?  Locația este elementul cheie în momentul în care vorbim despre nuntă. Totul se învârte în jurul acestui detaliu!

2.    Formalități:
Ați ales țara. Felicitări! Acum încep drumurile și căutările. Mergeți la ambasada țării în care doriți să vă petreceți ziua cea mare. Ajunși acolo, este indicat să cereți o listă actualizată a tuturor cerințelor, a tuturor actelor necesare. De asemenea, trebuie să aveți siguranța că la întoarcerea în țară actul de căsătorie va fi valabil.

3.    Comprehensiunea:
Grijă mare la actele semnate! Trebuie să înțelegeți toate documentele semnate. Chiar dacă aproape toate instanțele implicate (organizatori, personalul hotelier etc) vor apela la limba engleză, este necesar să cunoașteți fiecare document semnat. Un traducător alături este, în aceste momente, foarte indicat!

4.    Nu lăsați nimic pentru ultima sută de metri:
Dacă în cazul nunților organizate în România este ușor de menținut contactul cu organizatorii, când vorbim despre nunțile în străinătate este destul de dificil să fim mereu antrenați în această comunicare. Deseori, relația dintre noi și țara respectivă este menținută prin e-mailuri. Pentru nunțile organizate în România este nevoie de o aproximare a perioadei cu șase-opt luni înainte, dar în momentul în care ne referim la o nuntă organizată în străinătate, trebuie să cunoaștem perioada cu aproximativ un an înainte.

5.    Invitații:
Un element extrem de important! Aceștia trebuie anunțați din timp, pentru a le putea fi verificată disponibilitatea. Aceștia vor fi nevoiți să apeleze la mini-concedii pentru a putea fi alături de dumneavoastră. De asemenea, persoanele dragi pot fi informate prin intermediul unui ghid special care cuprinde oferte de cazare.

6.    Teritoriul:
Cunoașterea locației traduce relaxarea din seara cea mare. Este important să verificați din când în când locația, pentru a vă putea obișnui cu spațiul ales.

7.    Planificați… totul!
Chiar dacă ați ajuns aproape de marele moment, este de preferat să realizați încă o listă pe care să bifați tot ce s-a realizat. Astfel, puteți vedea dacă totul decurge conform planului inițial sau dacă v-a scăpat vreun detaliu.

Într-adevăr, o nuntă în străinătate este mai dificil de realizat. Această dificultate apare în momentul în care ne gândim la toate formalitățile. Trebuie să fim atenți, dacă ne-am decis în legătura cu părăsirea țării pentru nuntă, la acele documente care nu sunt scrise în limba noastră…

Organizarea nunții în străinătate reprezintă,  în același timp, ridicarea unui pod fictiv între țara natală și țara care va adăposti marele eveniment. Această legătură este una foarte fragilă, tocmai de aceea, este obligatoriu ca pregătirile să înceapă cu aproximativ un an înainte!



Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.